Ready for take off!

28 juni 2016 - Heerhugowaard, Nederland

Momenteel is het 17:00, zit ik samen met Lisa een Haribo zakje weg te eten van de zenuwen (thanks Lies, voor de laatste support). Nog ongeveer 5 uur en dan zit ik in de Boeiing 777 op naar Australië. Eerst nog even afscheid nemen van iedereen en dan kan Joep me opvangen met wat alcoholische versnaperingen. Om 21:50 ga ik de lucht in. Het eerste deel tot Dubai zal 6 uur en 40 minuten duren. In Dubai heb ik een overstaptijd van ongeveer 4 uur. Vervolgens vlieg ik de laatste 13 uur naar Melbourne. Gelukkig heb ik een tas vol met animatie!

Vanaf zaterdag begon ik met inpakken. Vanaf toen voelde het pas echt serieus. Zaterdagavond voor het laatst met alle grietjes bij elkaar. We hebben een hele leuke avond met elkaar gehad en ik ben erg verwend (wat ga ik jullie missen lieve boterhammetjes).  De afgelopen dagen waren zeer zenuwslopend, met dank aan vooral de kofferstress. Na te veel kilo's, te weinig ruimte en 6 vacuüm stofzuiger zakken toch maar een nieuwe koffer aangeschaft. Met dank aan Remona is de kofferstress toch nog goed afgelopen.

Na een slapeloze nacht vandaag nog even rustig aan gedaan en de laatste spullen in de koffer en backpack gedaan. Nu nog even m'n voorlopige laatste Hollandse avondmaal in huize Kamp en dan ready for take off!

Iedereen bedankt voor alle lieve kaartjes, cadeautjes, berichtjes en hulp! Ik hoop m'n volgende berichtje te plaatsen vanuit m'n kamer in Melbourne.​ We keep in touch!

1. Remona:
    28 juni 2016
    Spannnnnend!<3
  2. Jeanine Snik:
    28 juni 2016
    Goede reis en veel plezier down under Manon